ما مسلمانیم

با علم و آگاهی اسلام را برگزینیم

ما مسلمانیم

با علم و آگاهی اسلام را برگزینیم

جواب وبلاگ کلیسای تهران

و علیکم. از اینکه به وبلاگم سر زدید ممنونم.

مطالبی را به صورت کلی بیان داشتید ولی این مباحث نیاز به بحث بیشتری دارد.

1-     گفتید آیات خوب را بیان داشتم. آیات بدش(نعوذ بالله) را شما بیان دارید تا جواب دهم. انشاء الله.

2-     گفتید از ریشه مشکل دارد. باز هم چند مورد را ذکر کنید تا پاسخگو باشم.

3-     اشاره به خشن بودن قرآن کردید . ولی آیات رحمت و مخاطبان رحمت را

ولی آیات رحمت و مخاطبان رحمت را فراموش کرده بودید. آیاتی را که در مورد خشم و غضب یهود و مسیحیت علیه اسلام بیان داشته را اشاره نکردید. آتش زدن قرآن توسط رهبران دینی مسیحی را شاهد هستید، کدام منبع رسمی مسلمانان به اصل انجیل توهین کرده و کتاب مقدس عیسی علیه السلام را آتش زدند!!!!!!!!!!! نمونه ای از توهین به قرآن را در تصاویر گذاشتم.( کتاب الجهاد فی الإسلام نوشته ابولأعلی مودودی را بخوانید).

4-     از کشتار گفته بودید، در طول جنگهای رسول الله صلی الله علیه و سلم آمار کشته شدگان مسلمانان و کفار تقریباً  1800 نفر بوده است. شما آمار کشته های بمبهای اتمی هیروشیما، ناکازاکی و بمبهای خوشه ای لبنان و فلسطین و عراق و افغانستان و .... جنگهای جهانی اول و دوم و غیره  را بیان داردید. نمونه اش را در تصاویر وبلاگ گذاشتم. که چگونه محترمانه با جعبه های شیرینی پر از گلوله وارد کشورهای مذکور می شوند. کشته شدن زن مسلمان در دادگاههای اروپایی در مقابل قاضی را دیدید و محبت را آموختیم. تجاوز به زنان و کودکان در عراق و افغانستان و لبنان و ... را دیدیم. این همه مهربانی جای ماشاء الله گفتن را دارد.

5-     اگر اسلام برای ایرانیان نیست چرا شما تبلیغ مسیحیت را می کنید. مبلغان و مبشران مسیحی چکار می کنند. چرا می خواهید دیگر قومها هم به سلک مسیحیان درآیند. بگذارید هر کس هر چه را می خواهد بپذیرد. خوب می دانید که ایرانیان مسیحی نبوده اند. گفتید دیگر کشورها. حتماً جزیرةالعرب را هم شامل می شود!!!!! پس این همه مسلمان دینشان قبلاً چه بوده مسیحی که نبوده اند!!!! قبل از مسیحیت یهودیان بودند چرا عیسی را بر موسی ترجیح دادید و یهودیت را رها کردید. حال که اسلام آمده می گویید چنین دینی نیست. همان اعتراضی که یهودیان در قبال مسیحیان ذکر کردند.

6-     نصاری تابع عیسی مسیح نیستند. چون خود عیسی بنده ی الله یکتا بوده و شما او را خدا می دانید. قرآن می گوید عیسی بنده ی الله است و مادرش راستگوست. این آیه که از آیات بد قرآن نیست و در تعریف عیسی و مادرش سخن می گوید. خود عیسی علیه السلام در سوره ی مریم که به نام مادر بزرگوار ایشان نام گداری شده می گوید: من بنده ی خدایم. این هم از آیات بد و خشن قرآن است یا از ریشه قبول ندارید. پس چرا مدعی پیروی از عیسی علیه السلام هستید!!!! شما که او را خدا می دانید.

7-     گفتید قرآن تغییر کرده و در صحتش شک دارید. چرا همین شبهه را در مورد انجیل بیان نمی دارید در حالی که 623 سال قبل از اسلام جمع آوری شده است. در انجیل به آمدن رسول الله صلی الله علیه و سلم و منطقه ی نزول و قومش صراحتاً آیه دارد، ولی شما نمی پذیرید. پس انجیل را هم با تفکر نمی خوانید.   

 به منظرات علامه احمد دیدات با کشیشان مسیحی مراجعه کنید و شبهات و جوابها را بخوانید.

بار الها ای خدای عیسی و محمد صلی الله علیهما و سلم همه ی ما را به راه راست هدایت فرما.

                                              والسلام علی من اتبع الهدی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد