ما مسلمانیم

با علم و آگاهی اسلام را برگزینیم

ما مسلمانیم

با علم و آگاهی اسلام را برگزینیم

چرا؟ تا تمام عمر فساد کنند

امروزه با گسترده شدن ایدها و افکار متفاوت هر انسان برای اقناع دیگران به ارائه ی دلیل می پردازد.

خیلی ها این دلایل را برای سپری کردن زندگی روزمره بیان می کنند. فقراء دلایل خاص و درد دلهای خاص خود را. شکم سیران و سبیل چربها هم دلائل خاص خویش را. علماء به تشریح دلایل خود می پردازند و جهلا هم بی کار نمی نشینند و بر موج دریا مسکن می سازنند. حال بسیاری از انسانها منصفند و معتقدند باید برای کارهایشان حساب پس دهند. ولی بعضی ها هم معتقدند نه بابا مخ ما را کار نگیرید. هر کاری دوست داری بکن کی به کیه!!!!! . میگن اسلام هم دست و پای ما را بسته. همش میگه این کار را بکن این کار را نکن.  میدانی چرا معترضند؟ چون خودشان جنگلی اند فکر می کنن دنیا هم جنگله!!!!!! یا به قول عامیانه ی خود ما دنیا کشکی کشکی است!!!! حالا چه کسی از پیش خدا اومده که بگه این خبرها راسته!!!.

تمام این بی قانونیها و قانون گریزیها برای پاسخ به شهوات و فساد است. 

 

         استعمار(استحمار)               خوشگذرانی          شکنجه(اسلام ستیزی       

 

  

                           فساد مالی            زیر پا کردن قرآن            رواج بی حجابی

             اعتیاد                  دیگر سیاهیهای دنیا   

یا به عبارت بعضی ها:  هدف وسیله را  توجیه  میکند.

ادامه را بخوان...

اگر با دید باز و خرد بیدار کمی منصفانه به کتاب الله متعال نگاهی بیندازیم، واز روی تفکر به مطالعه آیاتش بپردازیم، احوال انسانها را با هر طیف فکری که باشند بیان نموده و و ما را نسبت به موضع گیریمان هشدار می دهد. لذا قلدران و بزه کارن و گردن کلفت ها و کافران خوب می دانند حساب و کتابی هست و خودشان هم معتقد به اجرای قانون در زندگی هستند. البته طبق سلیقه ی خودشان نه به روش دیگران. حال این دیگران هر کس که باشند فرقی ندارد. و لو اینکه الله متعالِ مهربانِ دوستدارِ انسان باشد. او که به انسان کرامت داد و او را از عقل سلیم برخوردار نمود. ولی این نامرد بی انصاف به جای عبادت و کرنش و ساییدن سر بر آستان بی بدیلش، وجود الله یکتا و فرشتگان و پیامبران را ظاهراً انکار می کند.( چون هر انسان هر کس که باشد در لحظاتی که دستش از هر جا کوتاه شد، ناخودآگاه از درون خود ذاتی را صدا می زند که او را از این ورطه نجات دهد. حال ما مسلمانها به این ذات ابر قدرت، الله متعال می گوییم. دیگران هر اسمی که بر او می گذارند به ما ربطی ندارد).  

الله منّان می فرماید:  

وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَرَزَقْنَاهُمْ مِّنَ الطَّیِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَى کَثِیرٍ 

 

 مِّمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِیلاً.

 اسراء. و به راستى ما فرزندان آدم را گرامى داشتیم و آنان را در خشکى و دریا [بر مرکبها] برنشاندیم و از چیزهاى پاکیزه به ایشان روزى دادیم و آنها را بر بسیارى از آفریده‏هاى خود برترى آشکار دادیم (70) 

اما انسان فرعون وار، با صدای بی صدایی و گاهاً با صدای نکره خود فریاد می کشد:

فَقَالَ أَنَا رَبُّکُمُ الْأَعْلَى ﴿24﴾  پروردگار بالا و برتر شما منم. 

لذا چنانکه قبلاً گفتم، تمام این غوغاها و قیل وقال ها فقط به خاطر یک چیز است، تا در طول عمر فساد و تباهی را با تمام زیر مجموعه اش از دست ندهد. این حرف من نیست حرف الله است. باور نداری این آیات را تا حالا توجه کردی؟؟؟؟  

لَا أُقْسِمُ بِیَوْمِ الْقِیَامَةِ ﴿1﴾ وَلَا أُقْسِمُ بِالنَّفْسِ اللَّوَّامَةِ ﴿2﴾ أَیَحْسَبُ الْإِنسَانُ أَلَّن نَجْمَعَ عِظَامَهُ ﴿3﴾ 

  بَلَى قَادِرِینَ عَلَى أَن نُّسَوِّیَ بَنَانَهُ ﴿4﴾ 

 سوگند به روز قیامت (1)و سوگند به نفس لوامه (و وجدان بیدار و ملامتگر ) که رستاخیز حق است (2)آیا انسان مى‏پندارد که هرگز استخوانهاى او را جمع نخواهیم کرد (3) آرى قادریم که حتى خطوط سر انگشتان او را موزون و مرتب کنیم (4)  

 

بَلْ یُرِیدُ الْإِنسَانُ لِیَفْجُرَ أَمَامَهُ ﴿5﴾  (انسان شک در معاد ندارد) بلکه او مى‏خواهد (آزاد باشد و بدون ترس از دادگاه قیامت) در تمام عمر گناه کند (5)  

لذا انسان محترم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کسی را گول نزن و نگو کی به کیه. دنیا دو روزه. بیخیال کشکی کشکیه.

خودت هم می دونی دروغ میگی. حال اگه خودت را گول می زنی به ما ربطی نداره، ولی ما را نمی تونی گول بزنی. پس تو کارت خودت را بکن و بذار ما هم با درد خودمان بمیریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
کلیسای تهران سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ق.ظ http://kelisatehran.blogfa.com

سلام دوست عزیز:
متاسفانه شما فقط به تعدادی از آیات خوب قرآن اشاره کردید.اما مساله گفتن چند آیه خوب نیست وقتی ریشه اسلام رو مورد بررسی قرار می دهیم میبینیم که کلا یک پروسه اشتباه و بی منطق است و همچنین آیات متناقض بسیاری دارد و بسیار دین خشنی است.حال ما بخواهیم چند آیه را تکرار کنیم که خوب است که اصل قضیه رو از بین نمی برد.اگر واقع بین باشیم میبینیم دین اسلام چیزی جز مصیبت و کشتار برای ما ندارد.
ضمنا اسلام از خود دفاع نکرد بلکه به کشور ما و بسیاری کشورهای دیگر به زور شمشیر وارد شد و اسلام وارد کشور ما و بسیاری کشورهای دیگر شد.
ضمنا خود قرآن آیه داره که ما برای هر قومی پیامبری فرتادیم-پس پیامبر ایرانیان حداقل محمد نمی تواند باشد و نیست.
ریشه ها را بررسی کن-قرآن چطور و توسط چه کسانی جمع آوری شد؟چطور بدانیم نسخه ها درست کپی شدند؟نسخه های قدیمی قرآن کجا هستند؟از کجا بدانیم درست جمع آوری شد؟
دفاع از دین فقط نمی توان چند آیه را گفت بلکه باید از ریشه بررسی شود و وقتی ریشه درست بود به متن روی آور.
به امید نجات همه فرزندان خداوند عیسی مسیح.آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد